Om Hakadal Golfklubb

Hakadal Golfklubb og grunneier har under hele prosjekteringen av golfanlegget samarbeidet tett for å etablere en profil på anlegget som alle golfspillere vi ha glede av.

Målsetningen har vært å skape et golf- og friluftstilbud med lokal tilknytning. Samarbeidet har resultert i et baneprosjekt både klubb, grunneier og kommune slår ring om.

Hakadal golfklubb ble stiftet den 14.august 2001, med 15 medlemmer.
Klubben ble tatt opp i Norges Golfforbund den 19. oktober 2001, som medlemsklubb nr. 177.

Våre målsetninger for Hakadal Golfklubb:
  • Golf passer for alle - uansett alder
  • Golf er en familie- og selskapssport
  • Golf er frisk luft og mosjon, helse og trivsel
  • Golf er relasjonsskapende
  • Golfklubben tilrettelegger og gjennomfører turneringer, sosialt samvær, konkurranser etc.
  • Golfklubbens misjon er å tilrettelegge for våre medlemmer
Vi ser frem til nok en flott sesong med flere nyheter og turneringer til våre medlemmer. Vi vil gjerne gi våre medlemmer mulighet til å delta i et sosialt og morsomt miljø sammen med andre golfinteresserte.