Seniorgruppen HGK

Seniorgruppa i Hakadal Golfklubb på Aas Gaard Golfpark.

Hakadal golfklubb har for øyeblikket 494 spillere i aldersgruppa 50-99 år. Damene utgjør 133 medlemmer og det er 361 herrer i gruppa.

Golfspill er en fantastisk sport for alle aldersgrupper og i særdeleshet for oss litt «voksne». Aktiviteten på golfbanen har en stor helsemessig gevinst og i henhold til en svensk undersøkelse lever golfere 5 år lenger enn ikke-golfere.
Ta gjerne en titt på denne lenken som sier mye om fordelene med golfspill.

Alle medlemmer i Hakadal Golfklubb som har fylt 50 år er med i gruppa og har tilgang til alle våre aktiviteter. I og med at antallet økte betraktelig etter at aldersgrense ble senket fra 55 til 50 år for herrer har vi nå utvidet antallet på turneringer og håper på større deltagelse på vår flotte bane på Aas Gaard.

Vi har nå ambisjoner om øke aktiviteten blant våre spillere. Det er ikke alle medlemmer som spiller like mye som de mest ivrige, men vi ønsker selvfølgelig et flere benytter vårt flotte anlegg. Det sosiale aspektet med golfspill er ganske fantastisk og skulle noen av dere ha noen ideer for å få opp aktivitetene så ta gjerne kontakt med oss.

Eva Teppdalen Bredesen, 901 73 875
Leder Seniorgruppa