Klubbmiljø - Hakadal Golfklubb

En av Hakadal Golfklubbs målsetninger er å tilrettelegge og
gjennomføre turneringer, sosialt samvær,  konkurranser etc., samt med å skape
relasjoner.  For å oppnå dette Hakadal Golfklubb holder mange forskjellige
aktiviteter gjennom året:

Turneringer:
Turneringer og konkurranse muligheter er en viktig del av golfen. Vi holder mange forskjellige turneringer åpen for alle medlemmer i løper av året, for både klubben og for de forskjellige gruppene med premie-utdeling og middag/fest etterpå; blant annet:

• Klubbmesterskap
  • Gruppe turneringer for seniorer, damer, herrer, juniorer & knøtter
  • Scramble turneringer
  • Innendørs turneringer (på vinteren)

Terminliste ligger på våre hjemmesider under Turneringer, eller se på aktivitetskalenderen.

Dugnader:
Vi samler våre medlemmer for å delta på dugnadsdager til vår og høst. Dette er en viktig oppgave for å vedlikehold anlegget vårt samt en sosial mulighet for alle.

Turer/Ekskursjoner:
For å strekke golfsesongen litt - og komme i gang litt tidligere om våren - har vi planer om å arrangere turer for gruppene til forskjellige baner.

Vinter aktiviteter:
Vi arrangere en del treninger, turneringer og sammenkomster i løpet av vintersesongen for å vedlikeholde klubbmiljøet og golfinteresse gjennom de kalde mørke måneder.  Det meste skjer på innendørs golfsenter og simulator.