Vi åpner for aksjonærer og partnere og datoen er bestemt

Av:   |  Publisert: 22. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det blir bare på de 9 første hullene første uken og du må booke deg inn 2 ganger hvis du ønsker 18 hull. Les mer i saken

Aksjonærer, greenfeemedlemmer og partnere
Som de fleste av dere har fått med dere måtte vi i likhet med de fleste baner i vårt nærområde reså alle greener pga vinterens herjinger da alt var dødt.

Vi hadde litt kaldere vinter og 1,5 m snø på det meste flere plasser og vi fikk først tinet opp vanningsanlegget 5 dager etter at vi resådde alle greener 28 og 29 april. Vi hadde som vanlig frest opp veier på banen og fjernet snø og is fra greener flere ganger men heller ikke dette hjalp i år.

Normalt tar det ca seks uker fra man resår til det blir spillbart men kan variere fra område til område med lysforhold og nattetemperaturer. Vi har god spiring på de nysådde greenene med unntak av noen få greener som vi må støtteså en gang til.

-Teesteder med noen få unntak har klart seg bra og er allerede klippet flere ganger.
-Fairwayer likeså, mange fine fairwayområder på banen, men foregreener og områder før foregreener hvor man kan sette vintergreener er noe skadet og trenger litt mer tid, men det kommer seg sakte men sikkert! Det er også veldig vått rundt greenene/foregreener nå, da vi må vanne greener konstant i denne varmen og den vanningen skjer jo med smeltevann fra dammen på hull 18 hvor vi tar vannet fra. Det betyr at vi vanner med vann med litt for lav vanntemperatur nå, men det blir heldigvis varmere og varmere da det snart er slutt på snø i Romeriksåsen. Vi skulle gjerne hatt litt varmt regn nå fremover i små porsjoner!

Med bakgrunn i dette og erfaring fra andre baner og befaring på vår egen bane i dag har vi nå besluttet å åpne frontnine med vintergreener lørdag 2. juni for våre aksjonærer og sponsorer! Lørdag 9. juni åpner vi opp for alle og da forhåpentligvis med 18 sommergreener 9. juni.

Proshop vil være åpen fra 9-15 lørdag og søndag samt 10-17 på hverdager første uka.

PLUSSMEDLEMSKAP MED STORE FORDELER!

Vi håper mange av dere benytter dette i år da vi allerede er nesten 1 million kr bak fjoråret med tanke på ekstra frø, gjødsel, utstyr og mannskap for å få banen oppe og gå igjen så raskt som mulig i tillegg til tapte inntekter ved å ha 1 måned senere åpning.

·        Vi har nå passert 20 plussmedlemmer som for kun 4700 ekstra får tilgang til fritt spill på Hauger Golfbane og Groruddalen Golfbane samt en runde inkludert på flg baner:
·
                 Evje Golfpark Moss ( åpen )
·                Miklagard Golf
·                Bjaavann Golf
·                Tyrifjord Golf ( åpen )
·                Fredrikstad golf ( åpen )
·                Sola Golf ( åpen )
·                Solastranden Golf ( åpen )
·                Drøbak Golfbane ( åpen )
·                Sorknes Golfbane
·
Det stopper ikke her og for de 4700,- ekstra får du verdier på ca 30 000 ved å være plussmedlem.

Billeie til kr 250 pr runde spontant, eller kr 200 pr runde ved kjøp av klippekort med 10 klipp, du sparer kr 2000,-

«Gratis» innmelding av barn og barnebarn under 15 år med fritt spill på hovedbanen. (minimum kr 100,- er lovpålagt) -( vi setter sammen noen kule pakker plussmedlemmer får velge først)
·                10 % avslag på ordinærpriser ved kjøp av klær og baller i Proshop.
·                Kan dele opp avgiften i 12 rater men alt må være betalt ila 15.12
·                12 dager forhåndsbooking for seg selv og andre
-Ingen binding
(eksisterende aksjonærer må være plussmedlem i 2 år for å oppnå ingen binding)

·                Kan kjøpe fritt spill på Sorknes for kun 1990,-
·                «Fri» Drivingrange med 60 klipp til en verdi av kr 1500,- ( kan fylle på til 50% avslag på ordinærpris hvis du klarer å bruke opp 60 klipp)
·                Kan invitere 3 venner gratis på en runde. (må spille selv) verdi 2100,-
·
·        Får tilgang til å kjøpe greenfeepakker til andre baner til under halv pris nå frirunden er brukt opp!

NB: Spillere som har hele eller deler av årsavgiften dekket pga verv betaler selvfølgelig bare mellomlegget!
Kontakt torve@hakadalgolf.no  for mer informasjon og tegning av plussmedlemskap