Tour de Golf kjører i gang igjen i år også!

Av:   |  Publisert: 20. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dette er en tour som passer alle golfere og du velger selv hvilke turneringer du vil spille! 17. juni kommer touren til Hakadal! Les mer i saken

Tour de Golf

Vinner Tour de Golf kvalifiseringen klasse A og B – 2017 / Alf Jakobsen og Jan-Fred Aslagsen

Tour De Golf 2018 er en individuell turnering for damer og herrer, hvor det blir satt opp 10 turneringsdatoer i løpet av sesongen og hver deltaker må spille minimum 3 av disse rundene for å ha mulighet til å gå til sluttspillet og deretter til finalen i Spania i oktober.

Turneringen er delt inn i to hcp klasser med damer og herrer i samme klasse

Klasse A: hcp +8,0 -18,0
Spilleform : Netto slag med 100% hcp.

Klasse B: 18,1 – 54,0 (spillere med 37 i hcp og oppover, må ta ut slag til 36 )
Spilleform : Netto slag med 100% hcp

Sluttspill i Oslo
Hele 20 % av deltagerne (min. 8 stk. i hver klasse) går til sluttspill i september på en av våre matchbaner i Oslo området, hvor alle spillerne starter likt.

Vinner i hver klasse i sluttspillet i Oslo i september får deltakelse i Tour De Golf Invitational på Lauro Golf i Spania 25-29 oktober 2018, hvor deltakeravgift, fly t/r, overnatting, transport t/r flyplass/hotell,  golf og finale bankett er dekket av golfserie.no.

Man kan spille så mange av turneringsdagene man ønsker, men minimum tre runder. Det er de tre beste rundene som teller.’
Dersom du er medlem på en av våre turneringsbaner, kan kun en av de tre tellende rundene være registrert på din hjemmebane.
Deltakeravgift : kr. 600 ,- pr. spiller (engangsavgift for alle rundene) + greenfee på den enkelte bane.

Slik melder du deg på Tour de Golf 2018

• Betal deltakeravgiften (Kr. 600,- engangsum for hele turneringen) via Golfserie.no`s nettbutikk.
  • Meld deg på den enkelte dato via Golfbox link på hver dato. Link vises når den enkelte klubb har lagt inn turneringen i golfbox.

Terminliste 2018:
27 mai – Gamle Fredrikstad