Steinar Bakken takker av!

Av:   |  Publisert: 20. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Steinar Bakken til venstre ( her sammen med Jan Åge Vonheim ) har hatt verv som  klubbkontakt mellom  Hakadal GK og Norsk seniorgolf i 10 år. Steinar har gjort en fremragende jobb. Han har deltatt på mange turneringer i regi av Norsk seniorgolf og har alltid gitt god informasjon om turneringer og resultater. Steinar har  flyttet til Gjerdrum og har valgt å  avslutte sitt verv som klubbkontakt og som medlem av Hakadal golfklubb.

Steinar fortsetter som Norsk seniorgolf medlem og vil fortsette å spille turneringer. Vi ønsker Steinar lykke til med videre  turneringspill i regi av Norsk seniorgolf.
Hvis noen ønsker å overta den hyggelige oppgaven som klubbkontakt i Norsk seniorgolf - ta kontakt med med Hakadal på info@hakadalgolf.no