NM en dag unna og Tutta meldt sin ankomst i morgen

Av:   |  Publisert: 27. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er det like før det smeller og vi skal ila 3 dager kåre Norgesmester i både dame og herre! Les mer i saken og se hvor du som aksjonær kan spille til en rimeligere sum.

Da er det like før det smeller og kampene starter fredag morgen fra både hull 1 og 10 fra kl 08:00........

Vi håper på at mange kommer og ser på golf de fleste golfere i Hakadal sjelden får oppleve og siden det er matchplay vil vi nok få se at både jenter og gutter satser litt. Vår egen Jostein Olsen er med på Wild Card og vi vil poste starttideen hans så fort vi har tilgang til disse.

Verdensstjerne Tutta ( Suzan Pettersen )som riktig nok er høygravid har meldt sin ankomst på innspillet med Team Norway i morgen hvor de fleste har spilt på Europatouren allerede. De slår ut kl 13:20 og 13:30 hvor de gjør seg kjent med banen.

Hvis du ikke ønsker å komme og se men heller vil spille golf selv har vi en flott avtale med våre naboklubber for våre aksjonærer og plussaksjonærer.

De tre dagene NM spilles i Hakadal kan du spille Hauger og Miklagard til kun kr 300,- Det er et godt tilbud da Hauger koster kr 800 i primetime og Miklagard 1050,-

Pllussaksjonærer spiller Hauger gratis på fredag så klart og du har kanskje igjen en billett til Miklagard eller andre baner du kan  bruke.
Da er det bare å glede seg til helgen og det er nå nøyaktig 10 år siden vi arrangerte Tuttas turnering her i Hakadal og Per Håvard ble bestevenn med Tutta  :-)

Velkommen skal du være og kafeen og Proshopen åpner kl 07:00 alle NM dager!

Radarpar for 10 år siden
Tutta og sjefen