FRONTFIGUREN STARTER MANDAG

Av:   |  Publisert: 23. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Les mer om høstens nyskapning i saken!

Høstens nyskapning FRONTFIGUREN!
Vi hadde bilde av Thomas Tømte i headingen og det kan godt bli Thomas som blir årets FRONTFIGUR? Men turneringen er åpen for absolutt alle Hakadalsmedlemmer og spilles over 10 runder hvor torsdag 27.09 er siste spilledag.

Det blir 2 klasser, en for de mellom 0-65 år og en 65+ klasse. er du da 66 år eller eldre spiller du i 65+

NÅ ER DET TIDLIG MØRKT MEN VI REKKER 9 HULL!
Vi vil som dere da skjønner spille 9 hulls turneringer på FRONTNINE da vi ikke rekker 18 hull på ettermiddag lengre.
Det blir 2 runder med FRONTFIGUREN ukentlig, mandager kl 17 fra nå av og så gjør vi det samme på torsdager.
påmelding til førstkommende mandag ligger allerede ute og vi spiller den uten handicapregulering og med en morsom vri! PÅMELDING VIA DENNE LINKEN

NB: Husk også Hakadal Stableford Championship hvor du kan vinne opphold i Belek med Hakadal på closest to pin. Den går 1.september og påmelding her

REGLER FRONTFIGUREN:Spill 3 utslag fra tee 47, 53 og 57. Damer får slopen fra tee 57 og gutta får slopen fra tee 53. Ingen handicapregulering i denne turneringen.

Kun kr 50,- i deltageravgift som betales i Shopen før utgang og vinneren på oom ( order of merit) får en egen Figur med teksten ÅRETS FRONTFIGUR 2018 til odel og eie!

Dette blir en gøy og sosial forlengelse av mandagsturneringene som nå er ferdig for herrene sin del.

Spiller du senior eclectic på formiddag kan du selvfølgelig bli med på denne også!

DET BLIR BÅDE CLOSEST OG LONGEST PÅ TURNERINGEN!

Passer for alle spillere da vi spiller Netto slag ( med handicap )
Maks slag pr hull er 5 slag over hullets par.!

EGEN ECLECTIC OGSÅ MED PREMIERING OG VINNERNE AV OOM FÅR ÅRETS FRONTFIGUR TIL ODEL OG EIE