Frivillighetsprisen(e) for 2017 utdelt i går!

Av:   |  Publisert: 24. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Les mer i saken

Styret i Hakadal Golfklubb og Hakadal Golfdrift hadde en meget hyggelig samling i går hvor Frivillighetsprisene for 2017 ble utdelt.
Fredrik Müller, Jens Olav Olstad og Thomas Tømte var de som fikk prisen i 2017. Alle tre har gjennom mange år bidratt med mye dugnad om det er rydding og renhold, turneringshjelpere, byggeposjekter, vanningsanlegg og alt mulig type arbeid som bidrar til bedre bane og miljø. Jens Olav og Thomas var dessverre forhindret fra og møte men Fredrik fikk utdelt sin pris av klubbformann Per Håvard Fredrikstad. Per Håvard takket Fredrik, Jens olav og Thomas for flott arbeid over flere år. Ekstra gledelig var det også at vi fikk satt opp overbygg på rangen i år hvor Thomas Tømte har gjort en fenomenal jobb som utførende bygger og byggeleder med god hjelp av Bjørn Fullands medhjelpere til maling.

Fredrik takkes for fantastisk bidrag for anlegget over mange år fra Per Håvard

Per Håvard takket også Gro for fantastisk hjelp ila sesongen slik at klubbøkonomien blir tatt godt vare på. Per Håvard var også veldig godt fornøyd med middagen som besto av en fantastisk treretters lagd av........, selvfølgelig Gro Mathiesen.
Anstein Fearnley fikk osgå blomster og skryt for nok et år med flotte baneforhold til tross for en snørik mai og våt del av august og september.

Styrene i Golfdrift og Golfklubben takker alle frivillige som år etter år stiller opp for anlegget og bidrar til miljø og forskjønning.

Nærmer seg årsmøte i klubb og Generalforsamling og tallene som ble presentert på styremøtet før middagen besto av et lite overskudd i 2017 og en medlemstatus som forteller at vi nå har klart å stoppe medlemsfrafall for første gang siden 2008 og igjen vokser som klubb.

Egen sak kommer men det ble bestemt årsmøte og generalforsamling 1. mars på Fjøset.

Under er det et bilde av Jens Olav Olstad med mange unge i opplæring og Thomas Tømte i kjent konsentrert stil på banen. Tusen takk begge to for fantastisk arbeid for anlegget.