Fantastiske spilleforhold i Hakadal Stableford Championship

Av:   |  Publisert: 1. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hele 112 deltakere på en flott solskinnsdag til tross for litt dugg i gresset den første timen. Mange nye vinnere som får hver sin pokal med navn på og turen til Belek går videre til helgen 15.09 under Sparebank1 Fearnleys Pokal. Les mer i saken og se hvem som vant.

Som sagt 112 deltakere i 7 forskjellige klasser og alle vinneren får egne pokaler med gravert navn på!

Vi hadde også mange tilleggskonkurranser og longest drive damer og longest drive felles for de som er 60 år ble vunnet av venninnene Kjersti Grini ( damer ) og Ingeborg  Rustad Sørumshagen ( 60+ ) og de skinte om kapp med solen som vi ser under på bildet.

Kjersti var i tillegg nest nærmest pinnen på hull 7 og vant closest to pin på hull 11 med drøye 3 m i fra. 1,1 m i fra på hull 7 gjorde sitt til at hun også er med i kampen om en tur til Belek. Den kampen er også Gorm Lunde og kanskje du med i ?

Gorm ble nr 3 i den konkurransen i dag men ga klarsignal til at vi får inn et wildcard lørdag 15.09 da Sparebank1 Fearnleys Pokal spilles. så den som kommer nærmest pinnen den dagen får spille omspill med Kjersti og Jack Jensen som var nærmwest i dag med 0,92m. Du kan melde deg på Sparebank1 Fearnleys Pokal her.

Kjersti og Ingeborg vinnende venninner!

Det var vanskelig å vinne på gode spilleflater med lite vind og god rull i dag!.

Under kan du se klassene og vinnerne samt at du kan klikke på hver klasse for å se alle resultatene i den klassen!

Klubbhandicap klassen:  Vinner Thomas Sellevoll
Damer 70 +:                       Vinner: Randi Shcwensen
Damer senior:                   Vinner: Lise Buer
Damer:                                Vinner: Cathrine Aaslund Langerud

Herrer 70+:                         Vinner: Bjørn Eriksen
Herrer senior:                     Vinner: Ole Martin Lafton
Herrer:                                 Vinner: Magnus Jacobsson

Tusen takk alle sammen for en super dag og velkommen tilbake lørdag 15.09 til Sparebank1 Fearnleys Pokal hvor du da kan vinne turer til Polen og slottsgolf og tur til Belek nå i høst med Hakadals reisefølge på 16 glade golfere og muligheter for å se europatouren da den er i Belek den uken. 30.okt-06. nov.

Husk å melde deg på ved å klikke her