Åpningsturnering utgår i år!

Av:   |  Publisert: 1. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Siden vi åpner mye senere enn vanlig pga vinterens herjinger har vi ikke samvittighet til å blokkere banen for store turneringer i juni men åpner opp for alle våre medlemmer som lengter utpå for å spille golf sammen med venner og bekjente. Les mer i saken

Det betyr at årets store åpningsturnering utgår!

Hakadal Golfklubb v/ turneringskomiteen vil kjøre sin planlagte midtsommerscramble den 23. juni og senior, dame og herregruppa sine planlagte turneringer, slik at dere som digger turnering har muligheter for å spille turnering.

Nyhet for seniorene er at de kan spille senior eclectic shotgun kl 09:30 på mandager og så være med, enten på damesvingen eller herreturneringen på ettermiddagen.

Greener kommer seg raskt og planen er fortsatt sommergreener fra 9. juni men vi åpner ikke opp for greenfeegjester før den 9. juni. Du som aksjonær eller plussmedlem kan selvfølgelig legge til en gjest via bookingen om du ønsker.

Da vi vi se noen av dere i morgen som ønsker å komme i gang på vintergreener og velkommen skal dere være.

Turneringer 2018 for Hakadal Golfklubb

Senior eclectic 2018