Anna og Erik Dønnestad klubbmestere i Foursome!

Av:   |  Publisert: 2. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hele 28 spillere (14 par ) sørget for at hele anlegget oset av kjærlighet i dag og Anna og Erik var i en klasse for seg. Les mer i saken

Nok en fantastisk dag på flott bane og utrolig gledelig at kjærligheten blomstrer om det er få eller mange slag :-) Ut i fra antall slag er jo Anna og Erik mest glad i hverandre da de gikk på solide 79 slag, 11 slag bedre enn Brit-Tove og Steinar Myhre som ble nr 2 med 90 slag. Samme slag men dårligere backnine hadde Tone Lise Brattbakk og Morten Hansen på 3. plass.

Vi premierte også beste par på 100% handicap og her vant Marit og Erik Haugen! Berit Astrup og Bente Irene Holte var sporty og stilte opp i turneringen da vi manglet et par for å få det til å gå opp og de kom på 2. plass mens Kari Sørgaard og Fred Viker ble nr 3 i HCP klassen.

Her finner du resultatene fra KM Foursome som spilles med annethvert slag på ballen og 9 utslag hver.

Vinnerne Anna og Erik Dønnestad med O store Høvding Per Håvard Fredrikstad.

2. plass Brit-Tove og Steinar Myhre

3. plass Tone Lise Battbakk og Morten Hansen