Vinteren kom tilbake!

Av:   |  Publisert: 17. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påskeuka kom med minusgrader hver natt og morgen og nå 5 cm snø 2. Påskedag. Vi må stenge rangen og dugnaden lørdag kan bli utsatt da det meldes minusgrader hele kommende uke? Les mer i saken

Kong Vinter er tilbake
Bare å beklage men vinteren kom tilbake med minusgrader hver natt og morgen i Påskeuka og det ser ut til å fortsette iallefal en uke til. Det betyr at vi må stenge rangen da det legger seg is på ballene som da ikke ruller ut slik de skal og klumper seg opp i maskina! Har du vært der i Påska og ikke fått nok baller og ikke kunne plukke litt selv si ifra på info@hakadalgolf.no så vi får kompensert.

Dugnaden i fare!
Med uka som har gått med minusgrader og når Yr varsler det samme uka som kommer er vi selvfølgelig satt litt tilbake. Vi tar avgjørelsen på torsdag formiddag om vi kjører dugnad lørdag 22.04.

Dere som har lest tallene fra i fjor og var på årsmøtet vet jo at fjoråret ble litt stritt økonomisk og med underskudd på 300 000 som skyldes uheldige omstendigheter rundt lyndeslag som kostet nesten 200 000 i nye deler som ikke forsikring dekket samt sviktende sponsorinntekter ift budsjett.

2017 ser nå veldig mye lysere ut med nesten 50 nye aksjonærer, allerede over budsjett på sponsorer og vi merker at golf er på en opptur i Hakadal.

Protjenester
Vi har gått i samarbeid med Hauger på Protjenester og nå har vi bestilt 12 000 nye baller til Rangen som er på plass ca 1. mai, vi har fått materialer til et overbygg med 4 plasser til trening av Optimera. Med underskudd på 300 000 to år på rad satt den bestillingen langt inne men mange har begynt å støtte oss på Spleis.no og vi vet at trening med gode baller er best:-) PS: De som slicer bør trene med driveren lengst til venstre på rangen....Ha ha ha :-)

Klubbsekretær Mette Kollenberg vil komme med mer info om Protimer og gruppetreninger ila uka!

Så en oppfordring igjen til dere som ønsker å støtte Hakadal Golf med nye baller gå inn på Spleis.no og vær med å støtte!

Vi er glade for hver krone og vi nærmer oss 15 000 kroner og 33 medlemmer har støttet i skrivende stund. Støtter du med kr 10 000 gir vi deg et rangekort med fri bruk i 3 år og du kan faktisk tjene på det hvis du er en ivrig rangebruker eller et par som trener mye, men det er støtten som er viktigst. Alle som bidrar med 5000,- får rangekort med fri bruk i 2017.

Håper på massiv støtte og hvis våre drøyt 1000 medlemmer gir 300 hver har vi råd til mye mer oppgradering av treningsområdet da alle kroner som kommer inn via Spleis.no er øremerket utstyr til Rangen.
Klikk deg inn her for å sjekke status og bli med på en 300 lapp hvis du har mulighet.

Som vi ser under er rangen helt hvit 2. Påskedag. Klikk på bildet for mer info!