Vi trenger flere trenere

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 1. februar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst å gjøre som flere andre har gjort? Les mer i saken

Hakadal Golfklubb trenger flere trenere for hjelpe til med veiledning av alle våre nybegynnere unge og voksne spillere. I dag har vi et aktivt korps med Jorunn Indrevik, Hans Warholm, Pål Hagelid, Christer Hoel og Aqeel Shafqat!

Hakadal Golfklubb bekoster selvfølgelig opplæringen din og du blir en del av teamet vårt i Hakadal mot å forplikte deg til å være med på ukentlige treninger. Utdanningen skjer i samarbeid med NGF og hele invitasjonen kan du laste ned her via denne lenken. Fristen for å melde seg på er 6. mars.

Er dette noe for deg eller du vet om noen aktuelle som kan tenke seg å bli en del av vårt trivelige treningsmiljø send oss en epost på info@hakadalgolf.no så kan vi ta en prat.

FADDERORDNING

Vi trenger også flere faddere til å bistå nybegynnere med råd og vink ute på banen under opplæringen nybegynnere får. Her vil vi lage en egen faddergruppe som får god opplæring og blir en del av treningsmiljøet. Vi lager maler på hva som er viktig å dele med våre nybegynnere som tester seg ute på banen. Noen fellesmøter med planlegging må man delta på og "jobben" blir først og fremst å gå med en gruppe nybegynnere fra hull 1 til 3 en gang i uken på kveldstid slik at nybegynnerne blir trygge og mestrer oppgavene rundt etikette, banepleie og litt om regler slik at våre nybegynnere raskest mulig blir trygg på å kunne komme seg ut på banen alene eller med andre.

Send også en epost til info@hakadalgolf.no om du kunne tenke deg å bidra som frivillig fadder.