Tour de golf avsluttet i Hakadal i dag!

Av:   |  Publisert: 10. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Stor takk til Golfserie.no for flott arrangement og to spillere vant tur til LA Sella Golf i Spania i oktober! Les mer i saken!

Dagens runde ble av den fuktige da himmelen åpnet seg i 15 min og alle bunkere ble igjen fylt opp med vann! De 8 spillerne i hver klasse som hadde kjempet sesongen gjennom for å nå til finalen ga alt og dessverre holdt det ikke for våre Hakadalspillere men flott seier til Alf Jacobsen i A-klassen som var medlem  Hakadal for noen år siden og Jan Fred Aslagsen vant B-klassen. Jan Fred liker seg veldig godt i Hakadal og skal ikke se bort fra at han er medlem her neste år:-)

Våre spillere med Jens Køste i spissen som bestemann i kvalifiseringen gikk på en smell i Fearnleyfella til tross for birdie på hull 15. Boogey på 16 og 17 og trippel på hull 18  gjorde at Jens måtte ta til takke med tredjeplassen.

Håvar Solli og Johnny Engebretsen hadde heller ikke det som skulle til i dag for våre spillere. Mario Rinaldi i B-klassen endte på 4. plass!

Det er fortsatt 2. plasser ledig på turen hvor over 40 ivrige turneringsgolfere reiser i midten av oktober. Golfserie.no trenger beskjed før onsdag morgen om kanskje du har lyst til å bli med! Sjekk denne linken for å vite mer om turen!

Takk for i år til Golfserie og Tour De golf med Tore og Jan Fred i spissen!