Spill Hakadal for kun 1900 i hele juli

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 27. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ferietilbud til deg som er i området i juli. Les mer i saken og bli med på supertilbudet.

Til våre medlemmer:
De fleste av dere er jo på ferie i juli og dermed blir det plass til noen flere på banen. Så vi knaller til med spill så mye golf manorker for kun 1900,- kroner i hele juli.
Så flott om du som god ambassadør kan tipse noen venner som kommer på besøk eller du kjenner noen som elsker Hakadal og har hjemmeferie i Norge i år.

Spillerne slipper kø og lett å finne starttid og de slipper å tenke på at greenfeen koster kr 800,-

Spiller man 3 runder har man tjent inn alt og spiller man 30 runder har spilleren spart mye og lært seg banen godt:-)
Vet du om noen er interessert i tilbudet send en epost til torve@hakadalgolf.no eller dele innlegget på sosiale medier og vi får spillerne inn i god tid før 1 juli.

Og til alle våre medlemmer som skal på ferie:

GOD FERIE:-)