Sparebank1 Fearnleys Pokal til Lommedalen

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 25. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torjus Sæthre stakk av med seieren i går med nesten 100 spillere i strålende sol. Les mer i saken og se resultater

Da har Sonia Fearnley nok en gang overlevert den store Sparebank1 Fearnleys Pokal. Det var den 14 utgaven av turneringen som spilles i sol siste søndag i september. Kun en gang har vi hatt regn og det var første gangen vi arrangerte. Banen var jo veldig våt etter all regnet men stor takk til Arunas som klarte i god tid før kl 10 å klippe alle greener samt ut og blåse av løvet før vi spillere fikk gleden av å spille.

Solen strålte sammen med nesten 100 deltagere og mange hadde et mål om å vinne pokalen.

Det spilles i 3 klasser og vinneren av hver klasse får anledning til å spille hull 18 på netto slag i et omspill om selve seieren og Sparebank1 Fearnleys Pokal.

Det ble Torjus Sæthre fra Lommedalen GK i klassen under 10 i hcp som stakk av med Pokalen etter å ha slått Hans Bråten og Simen Eisenträger i omspillet. Torjus var kun meter fra å slå OB men slo andre slaget sitt inn på greenen og to-puttet for par og klar seier i omspillet.

Vi hadde også en trekkepremie med futt i og det var fritt spill til en verdi av nesten 10 000 kr for sesongen 2024. Her trakk vi ut 3 mulige vinnere og vinner av Fearnleys Pokal trakk så ut Markus B Hagen som vinner av fritt spill verdi aksjonærstatus i 2024! Ellers ble Proshop tømt for premier og vi delte ut premier til 20 i hver klasse!

Resultater
Klasse A