Slår sammen Fearnleys Pokal og Hakadal SC

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 8. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi slår sammen Fearnleys Pokal og Hakadal Stableford Championship i år, les mer i saken

Pga koronasituasjonen i våres ble veldig mange turneringer flyttet til høsten. Vi velger nå å slå sammen Fearnleys Pokal og Hakadal Stableford Championship slik at det blir en helgedag til tilgjengelig for de medlemmene som ikke spiller turneringer.

Så ønsker du å være med på Fearnleys Pokal og Hakadal Stableford Championship er det bare å melde seg på via denne linken. Turneringen spilles søndag den 20 og du kan be om tidlig/sen start og gi beskjed hvem du ønsker å spille med.

Under kan du les Turneringsinformasjonen og priser og vi håper på mange spillere som kjemper om den store pokalen og titler i HSC.

Du kan bare ved å være med, bli trukket ut til fritt spill i 2020 og klarer du Hole in one denne dagen vinner du fritt spill i hele 3 år til en ca verdi på kr 30 000,-

PÅMELDING HER

Turneringsinformasjon:

Sparebank1 Fearnleys Pokal 2020 vil i år bli litt annerledes da vi ikke kan ha 140 spillere samtidig i kamp om plassene på rangen og i premieutdelingen. Det vil i år bli løpende start og mulig å ønske seg sen eller tidlig start.

Nytt av året er også at vi slår sammen turneringen med Hakadal Stableford Championship. Så i denne turneringen spiller du 2 turneringer, en på netto slag og en på Stableford.

NB: Kun medlemmer i Hakadal kan vinne Stableford mens alle kan vinne Fearnleys Pokal som går til den med færrest netto slag. ( maks slag er 5 over hullets par om det skulle gå skikkelig galt på et hull)

I år blir det ikke vanlig premieutdeling men fortsatt mange premier i alle klassene og premievinnerne blir offentliggjort på hjemmesidene etter turneringen.

Vinn Fritt spill i 2021 eller fritt spill i 3 år til en verdi av ca 30 000,-

Som trekkepremie kjører vi bare en premie og den trekker vi live ut etter at sistemann er kommet i mål og det er fritt spill i 2021.

Klar du Hole In One denne dagen vinner du fritt spill i de 3 neste årene verdi ca 30 000,-

Priser for å delta:

- Fritt spill medlemmer i Hakadal 300
- Egne greenfeemedlemmer 500,-
- Gjester 700.
- Seniorer med lojalitetskortet til NSG kr 650,-

- NB ingen fribilletter kan brukes i denne turneringen

?Velkommen og husk å skrive i kommentarfeltet om du har noen tidsønsker eller ønsker å spille med noen venner.