Shotgunstart kl 08:30 for de som ønsker å spille golf lørdag

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 24. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Pga turnering kl 13:30 blir det ikke mulig med booking i golfbox. Vi har lagd en shotgunstart kl 08:30 for dere som ikke skal spille turnering. Les mer i saken og meld deg/dere på

Da er det mulig å spille selskapsrunde med golf nå på lørdag også. Vi kjører en fellesstart kl 08:30 for dere som ikke skal spille turnering kl 13:30. Vi gir også kraftig avslag på pris for gjester pga shotgunstart kl 08:30. Greenfee kun 450,- Meld deg på via turneringsmodulen ved å klikke her. Tipse venner fra andre klubber om den gode prisen denne dagen-) Klikk på linken for påmelding og husk å skrive i kommentarfeltet i bookingen om du ønsker å spille med noen slik at vi får satt dere i samme ball.

Så husk, alle starter samtidig og alle får en sms fredag kveld med hvilket hull dere starter på.
God runde!