Lag-NM "Riis Bilglass Lagmesterskapet" arrangeres til helgen

Av: Hakadal Golfklubb  |  Publisert: 23. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Førstkommende helg 26. og 27. august er Aas Gaard og Hakadal GK vertskap for Lag-NM 3. divisjon for seniorgolfere. Hele 120 spiller fra 19 forskjellige klubber på Østlandet skal spille på vår bane lørdag og søndag. Hakadal stiller med ett lag i dameklassen, og to lag i herreklassen. I tillegg har herrene et lag som reiser til Onsøy for å spille i 2 divisjon.

I dameklassen er det 8 lag med og i herreklassen er det 22 lag. Som vanlig er det en rekke frivillige medlemmer som har satt av helgen for å hjelpe til, slik at turneringen skal avvikles på beste måte og spilleforholdene skal være så gode som mulig. Værmeldingen kan tyde på at helgen kan bli våt. Våre frivillige og ansatte er klare til å stå på for å legge forholdene best mulig til rette for ivrige og spente golfere.

Første ball slår ut lørdag kl 09:30 og vi starer både på hull 1 og hull 10.

Vi ønsker både gjestespillere og våre egne lag lykke til med NM til helgen.

Alle resultater finner du her fra lørdag ettermiddag:

Dameklassen:  Resultater her

Herreklassen: Resultater her