Nytt utslagsted på hull 11

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 10. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I dag har gutta benyttet finværet til å legge nytt gress på det nye utslaget på hull 11. Les mer i saken

For en drøy uke siden satte Anstein seg i Gravemaskinen og lagde nytt utslagssted på hull 11, han fant masser i nærheten og lagde en flott tee på 22 x 7 meter. Det betyr at vi har mye mer å flytte rundt på og utslaget blir rett og slett spektakulært når det er klart.

I dag var det ikke mulig å klippe gress på banen eller rense bunkere pga alt regnet og gutta har derfor brukt formiddagen på å legge nytt ferdig gress på hull 11 og resultatet ser veldig bra ut. Nå står det igjen å montere spredere og vanning som følger vannesyklusen til hull nr 11.

Stor takk til Anstein og mannskapet hans! Denne teen bør være klar til klubbmesterskapet om ikke før!