Nye baller på rangen tirsdag 2. mai

Av:   |  Publisert: 30. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rangen blir stengt tirdag fra 9-16 da vi skal plukke rangen fri for gamle baller samt pelle gamle baller ut av skogen.

Da har de nye Callaway rangeballene ankommet og førstkommende tirsdag vil vi "rengjøre" rangen med skogomegn for gamle rangeballer og det passer bra da treningene starter opp denne uken.

Husk å melde deg på treningene og Protrainer i din egen Golfbox eller sende en epost rett til Martin på martin@hakadalgolf.no

Sjekk ut mer info på gruppesidene under klubben!

Vi kjørte jo en spleis og den virker fortsatt hvis du vil være med på spleiselaget.

50 stk har valgt å være med på spleiselaget til nå og 20 500 kr er kommet inn! Ballene har en pris på 60 000 pluss mva og spleisen vil ligge ute i 20 dager til og klikk her for å være med å spleise litt. Snittet de 50 har bidratt med er kr 410,- og tusen takk til alle som har bidratt.

Dato for baneåpning kommer sannsynligvis på nett onsdag 03.05