NY AVTALE OM PROTJENESTER ER SIGNERT

Av:   |  Publisert: 2. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Avtale om protjenester 2017 signert

Tirsdag 28 februar signerte Hakadal GK v/ Henning Wold samarbeidsavtale med Joachim Lange Golf Academy. Joachim har 10 års fartstid som headpro på Hauger GK.
Joachim tok kontakt med oss før jul og inviterte til samarbeid på protjenester da deres pro nr to Martin Brännström trengte mer jobb og vi stod pr da uten protjeneste for sesongen 2017. Styret har jobbet med protjenester i vinter, det har vært andre muligheter også. Vi er nå i mål med en avtale vi er godt fornøyd med og som vi håper medlemmene våre skal få mye glede av.
Avtalen går ut på at vi leier protjenester fra Joachim Lange Golf Academy. I første omgang for sesongen 2017, med muligheter og håp om et lengre samarbeid.
Vi vet at mange av våre medlemmer i Hakadal har reist til Hauger for å ta protimer. Dette behøver man nå ikke gjøre, da de like greit kan tas i Hakadal.
Martin Brännström (les mer i linken nedenfor) er den som vil jobbe hos oss i Hakadal med gruppetreninger, VTG kurs, og protimer. Vi har for sesongen 2017 lagt opp til halve mandagen, hele onsdagen og annenhver helg.
Det skal være Herretreninger, dametreninger, seniortreninger, medlemstreninger, oppfølging / ivaretakelsestreninger og juniortreninger på faste dager / tider. Vi kommer tilbake med mer detaljert info om priser og oppsett av tider senere.
Protimer gjøres i Hakadal på de dagene Martin er hos oss, eventuelt på Hauger de dagene han ikke er hos oss.
Joachim jobber som Pro på Hauger Gk og har gjort det de siste 10 årene. Martin har 15 års erfaring som golfinstruktør fra forskjellige steder. Vi er overbevist om at Martin kommer til å bli en super ressurs for oss i Hakadal.
Vi gleder oss og ser fram til en fin sesong i Hakadal.

Styret.