Norsk Seniorgolf arrangerer "NM senior netto" i Hakadal

Av: Morten Bakken  |  Publisert: 10. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

20. og 21. juni arrangerer Norsk Seniorgolf uoffisielt NM for aldersbestemte klasser på Aas Gaard. Hakadal frister med ekstra gode muligheter for flotte premier.

Velkommen til "NM senior netto" for senior 20. og 21. juni på Aas Gaard Golfpark.

Turneringer er åpen for alle som er 50+ (født i 1970 eller tidligere). I tillegg må du være medlem av Norsk Seniorgolf.

Det er flere aldersklasser. Spilleformen er Netto slagspill med 100% handicap, men med en maksscore på hullets par pluss fem slag.

Som vanlig blir det ekstra premiering i Hakadal, og noen kan vinne fritt spill i Hakadal ut året og hele neste år.

I mangel på Closest to pin vil vi premiere den som får flestt birdies, med en hel starttid med venner til en verdi av kr 3.600,- ( Eagle teller som to birdies).

Får du Hole in one vinner du fritt spill i Hakadal i 2020 og 2021, så dette er dagen å få HIO på.

Påmelding gjøre via golfbox eller her: