Morsom nyskapning fredag kveld og med 3 lykkelige vinnerpar

Av:   |  Publisert: 12. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til de 3 parene med seier i Fourball, Foursome og Scramble, les mer i saken og se bilder

Fantastisk morsom turnering i går med 44 medlemmer til fellesstart kl 16:30 med 3 spilleformater over 3x6 hull.
Dette blir det mer av og neste år kommer turneringen på et tidspunkt vi har lys frem til midnatt:-)

Vi kjørte tre klasser med to parklasser for for de av hvert kjønn med en klasse for de over 60 år ogen for de under! pluss en åpen klasse hvor man kunne være to menn eller to damer!

12 lag i parklassen, 5 lag i 60 pluss og 5 lag i åpen klasse.
Vi kan gratulerere Anne Karin Fossum og Svein Eng med soleklar seier i parklassen, Anne og Terje Fagerhøi var like suverene i klassen 60 pluss mens far og sønn Øystein og Aleksander Ek vant den åpne klassen.

Mye Taco ble fortært før premieutdelingen og rause Birgitte ( Brit-Tove Myhre) fra damegruppa delte ut premier for topp 3 i alle klasser samt longest og closest!

Vi hadde longest drive for damer på hull 13 som ble vunnet av Jorunn Indrevik, Longest drive felles for de over 60 og her vant Sirkku Aasmundsen, longest for herrer var på hull 16 og her klarte Jostein Olsen å legge seg på greenen og vant soleklart. Nærmest flagget på hull 11 var en åpen felles klasse for alle som var med og jaggu ble det en dame her også og vi kan gratulerer Anne Karin Fossum med følsomhetsprisen!

Her finner du resultater fra turneringen som garantert vil bli gjentatt neste år!

Her er et vinnerkvartett hvor Jostein trives veldig godt! Anne Karin følsomhetsprisen mens Sirkku, Jorunn og Jostein vant Machoprisen med lengste utslag.

Glade vinnere i Terje og Anne Fagerhøi mens rause Birgitte ( Brit-Tove Myhre ) hyller vinnerne og deler ut premier!

Sønn og far Aleksander og Øystein Ek vant åpen klasse i årets nyskapning

Anne Karin ser opp til Svein som hadde en god dag på banen i går men i parturnering er man to og gratulerer til begge to med superflott spill og soleklar seier med 5 slags margin til nr. 2 på lista!
http://www.golfbox.no/app_livescoring/tour/?language=1044#/competition/997025/leaderboardHele resultatlista her