Midsommers scramble

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 10. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 24.06.23

Velkommen til midtsommerscramble lørdag 24. juni. Alle skal med og det blir shotgun fra kl 12:30
Startavgift kr 100
Har du laget ditt klart ønsker vi at en av dere melder på alle og ber deltakerne betale deg via vipps eller lignende.
Alle møtes på kafeen kl 12:00 for litt turneringsinfo før man går til hullene man skal starte på.
Klarer du HIO på et av hullene denne dagen vinner du et plussmedlemskap til kr 12500 for neste år.

Dette blir en artig turnering hvor vi koser oss med
`Hakadal Texas Scramble`,
 Gå sammen med dine venner og meld på et lag, Det blir 2 klasser og vi oppfordrer dere som er 60+ i alder (ikke kilo:-) å melde på et lag sammen. Blir det minst 3 lag i 60+ blir det egen klasse for både resultat, longest og closest etc etc.

Vi spiller 4 og 4 på hvert lag og vi sørger for at alle kommer på et lag og er dere 3 på et lag sørger turneringskomiteen for at dere blir 4 på laget. Man MÅ betale ved påmelding og prisen er totalt kr 100,-

Du kan velge å betale som enkeltperson hvis du melder deg på alene eller du kan velge å melde på hele laget og be dine medspillere vippse deg tilbake, det anbefales slik at dere er sikret å komme på riktig avtalt lag.
NB: DET ER LOV Å INVITERE VENNER FRA ANDRE KLUBBER OG VI HAR EN SUPERBILLIG GREENFEE PÅ KUN 350,- DENNE TURNERINGSDAGEN! ( Gjester og egne greenfeemedlemmer betaler greenfee i Proshop før utgang.

Alle på laget må ha 2 tellende utslag hver og samme spiller kan ha maks to tellende utslag på rad. Vi spiller med handicap som regnes ut med 10% av samlet mottatte slag på alle 4 på laget ) ( eks hvis alle på laget har 10 slag blir det 40 samlet og 10% av det gjør at dette laget har 4 tildelte slag. Det vil ikke bli avrunding og noen kan ende opp på f-eks 7,9 mottatte slag.

Skulle det bli et lag med 3 spillere er det 15 % av samlet mottatte slag, men her må alle spillerne ha 3 tellende utslag hver og  samme spiller kan ikke slå mer en 2 utslag på rad.

Kafe: Vi kommer tilbake med et tilbud om mat, der klubben vil sponse en del av summen!
Vi er i dialog med kafeen og mer info kommer i infomøte før turneringen starter.

Premiering:
1pl. 750 Gavekort i proshop pr person
2pl. 500 Gavekort i proshop pr person
3pl. 250 Gavekort i proshop pr person

Ved minimum 3 lag i 60+ 750 i gavekort til spillerne på vinnerlaget.
Longest drive damer: 300kr Gavekort i proshop
Longest drive herrer: 300kr Gavekort i proshop
Longest drive damer 60+: 300kr Gavekort i proshop ( krever minst 3 lag )
Longest drive herrer 60 +: 300kr Gavekort i proshop ( krever minst 3 lag )
Closest to the pin damer: 300kr Gavekort i proshop
Closest to the pin herrer: 300kr Gavekort i proshop

Herrer spiller fra tee 57 og damer fra tee 47, herrer i eventuell 60+ klasse spiller fra tee 50 og tee 47 for damer 60+
Hull 8: Longest drive damer
Hull 6: Longest drive herrer
Hull 11 Closest to pin for både damer og herrer uansett alder
Hull 13: Longest drive herrer over 60 år
Hull 17: Longest drive Damer over 60 år

Velkommen og vær rask med å meld på ditt lag!