Mesternes Mester 2022

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 1. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

7 av 12 spilte i regnet

Flere måtte melde forfall av forskjellige grunner, men 7 av våre mestere møtte opp til ett
forferdelig regnvær og 10 grader. Men de som kom, kom med entusiasme og med godt humør for å gjøre opp om tittelen.

Været la ingen demper på scorene og alle spilte god golf, så ingen kunne kruse inn til mål.
Vi i klubben er imponert over dagens deltagere.

Årets vinner ble Jens Køste som kom litt betutta med små forhåpninger i dag.
" Jeg var på tur til Hamburg for en uke siden, og avgang på gardermoen var den siste gang jeg så køllene mine fortalte Jens. Så i dag har jeg ett sammensatt sett fra garsjen, så vi får se hvordan det går, sa han"

Men Jens er en mester i å tilpasse seg vær og forhold, og gamle køller blir som nye for den mannen.
2 og 3 plassen kom inn på lik netto score, men Ulrik kom foran både på bedre hcp, bedre back og bedre brutto så vel fortjent.

Vi gratulerer topp 3 med gavekort i shopen
Plassering Navn Brutto Netto  Gavekort