Lyst på eget låsbart skap til golfbag og tralle på gården?

Av:   |  Publisert: 6. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er muligheten her og fristen for tegning av skap er tirsdag 7. mars. Det vil ikke bli anledning for andre enn de som har skap til oppbevaring av bag og tralle.

Vi har sendt mail til alle medlemmer men legger det ut på hjemmeside og Facebook i tilfelle noen ikke får sjekket mail og flott om dere deler med de dere tror ønsker skap. Vi må ha 25 forhåndsbestillinger før vi bestiller da det tar 6-7 uker å få de produsert.
Prisen er kr 3000,- i depositum som fåes tilbake ved oppsigelse. 750 i leie pr år og vi kan trekke fra deopositumet.

Skapene skal stå i Stabburet mellom parkeringsplassen og green 18 og blir lett tilgjengelig.

Kopi av utsendt mail til alle under:

Vi vurderer å gå til innkjøp av nye skap som du kan få plass til både golfbag og tralle! Pga sikkerhet vil vi i sesongen 2017 stenge trafikken opp låvebrua hvor mange har hatt tralle og bag på eget ansvar ulåst.

Skal vi gå til innkjøp av nye skap trenger vi å vite hvem som ønsker slikt skap og skapene vil stå i huset mellom parkeringen og green 18.

Skapene vil være 800x600x1250 mm store, med 2 dører og låsbart.

Skapene er veldig dyre å lage og leveringstiden er 6 uker så vi må bestille ila uken som kommer hvis vi får nok spillere som ønsker skap.

Prisen for skapene blir kr 3000,- i depositum ( som fås tilbake ved oppsigelse) Årlig leie er satt til 750,- kr og kan trekkes fra på depositumet.

Vi trenger minst 25 stk for at det skal være økonomisk forsvarlig å bestille og fristen for å bestille blir førstkommende tirsdag 7. mars.

Svar på denne eposten for å gjøre en bindende bestilling.

PS: Som nevnt blir det ikke anledning til å sette fra seg utstyr på låven eller andre plasser på eget ansvar i 2017.