Laila Medhus klassevinner i Norsk Seniorgolf

Av: Morten Bakken  |  Publisert: 6. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Laila vant sin klasse da Norsk Seniorgolf arrangerte turnering i Hakadal 5. august

128 glade seniorgolfere deltok på Norsk Seniorgolf sin turnering i Hakadal onsdag denne uken.
På en noe funktig onsdag ble det levert imponernde god golf av ivrige seniorgolfere på Aas Gaard golfpark.

Bilde: Rutinerte golfere var godt forberedt til en våt dag på Aas Gaard golfpark onsdag.

I klasse 5 dominerte Hakadal totalt og la beslag på de tre øverste plassene, og vinner ble Lailia Medhus med scoren netto -2. En meget imponererde score i krevende forhold, da det regnet store deler av dagen. Else Greftegreff ble nr 2 og Einar Fritzen nr 3.

Banen holdt godt unna for regnet gjennom dagen.
Sigurd Thinn fra Hauger oppnådde dagens beste bruttoscore med 74 slag, og vant med det klasse 1.

Ingen turnering i Hakadal uten dugnadsinnsats og en stor takk til Per Håvard Fredrikstad og Kjell-Erik Tuhus for jobben som startere, og til Lotte som var sjefen på drivingrangen og sørget for at det var rangeballer til alle.

Bilde: Lotte Bakken og den nye ballmaskinen sørget for nok oppvarmingsballer til alle.

Klassevinnere og alle resultater fra turneringen finner du her.

Hakadal stiller sterkt i Lagmesterskapet.
Det er stor aktivitet i seniorgruppa til Hakadal i år, og neste helg stiller Hakadal med hele 3 lag i Norsk Seniorgolf sitt Lagmesterskap. Ett lag i dameklassen og to lag i herreklassen.

Klubbmesterskapet 2020 nærmer seg også
Husk også at helgen 22. – 23. august er det klart for klubbmesterskap i alle klasser i Hakadal. Påmelding gjøres i golfbox.