Lag NM Herrer & Damer 2020

Av: Admin  |  Publisert: 19. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

2. divisjon spilles 18.- 19 Juli. Påmeldingsfrist for deltagelse hos NGF, er mandag 15. juni kl. 12.00

I år spilles det på disse banene:
Nordvegen GK, Romerike GK, Norsjø GK, Sorknes GK og Borregaard GK (kun herrer).

Om vi ser på hva som er mest naturlig for oss, så blir det Romerike GK (Aurskog golfpark) som Hakadal antagelig blir spillende på ut fra geografien på overnevte baner.

Vi trenger xx herrer og xx damer for å kunne stille lag i begge klassere.
Vi har noen som er før kvalifisert, som 2019 klubbmestere damer og herrer og Elite.
Påmeldingsfrist av spillere er fredag 3. juli til NGF og klubben som vi spiller på.

Damene og herrene må stille minimum / maksimum spillere pr. lag.
Blir vi flere påmeldte enn max antall, spiller vi kvalifisering på de plassen som ikke allerede er forhåndsuttatt.
Om klubbmesterne ikke vil delta i Lag NM, så må de gi beskjed før ett eventuelt uttak, så plassen kan fristilles.
Hos damene er alle plasser ledig, da Stine T Øyan ikke er medlem hos oss lengre.

I 2. divisjon spilles en bane, hvis praktisk mulig, som er inntil ca. 5 500 m for herrer og inntil ca. 4 500 m for damer.

Damelaget skal bestå av minimum to spillere, maksimum tre spillere
Damene har 3 ledige plasser.
Evenetuelt spilleuttak blir 2 juni 17:00 fra tee 47 (Påmeldingsfrist 31.05.20 kl: 12:00)

Herrelaget skal bestå av minimum fire spillere, maksimum fem spillere
Evenetuelt spilleuttak blir 2 juni 17:00 fra tee 57 (Påmeldingsfrist 31.05.20 kl: 12:00)
Herrer har 2 ledige plasser.
1. Michael Nordal Wahl (Klubbmester 2019)
2. Fabio Helgerud (Elite)
3. Aleksander Lee Olsen (Elite)

Avgifter som dekkes av HGK:
Påmeldingsavgift
1 pikè pr. person