KM innendørs 18-23 April

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 23. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi starter opp igjen en gammel tradisjon

Hei alle sammen!
Vi vil i år starte opp igjen med inndørs KM.
Dette er etterspurt av flere og vi syntes det var på høy tid å få det på plass igjen.

Vi har fått litt veiledning på hvordan best å avholde dette av kyndige folk.
Derfor har vi satt av nesten en uke til å få dette gjennomført.

Vi spiller hos Oslo Golfsenter, der de vil sette opp turneringen og de som ønsker å spille på en ukedag, booker dette direkte med Oslo Golfsenter. De vil logge dere inn på riktig turnering og sette opp runden for dere.

Så fra tirsdag den 18.4.23 kl 10:00, kan de som ønsker spille sin runde.
Og det blir samling lørdag 22.04 og søndag 23.04 for de som ikke får spilt på ukedagene.

- Tirsdag 18/4 t.o.m Fredag 21/4 er det åpent fra kl.10.00. til 22:00
  Deltakerne som ønsker å spille tirsdag-fredag må booke simulatortid selv på oslogolfsenter.no eller ringe dem.
  Det må beregne 1 time pr. person.
- Felles samling i klasse senior (dame og herre) lørdag 22/4 med start kl.10.00 og neste fra 14.00
- Felles samling i klasse herrer/damer søndag 23/4 fra kl.10.00 og fra 14.00

Dere velger hvilken dag og tid som passer dere best og du vil finne valgmuligheter når dere melder dere på i golfbox.
Alle runder som blir spilt i turneringsmodus vil komme opp på en felles ledertavle i trackman, så de som har spilt tidligere enn samling vil stå bokført med sin runde her.

Praktisk info:
Vi vil ha fire klasser, to herre og to dame klasser (over og under 50år).
De som er 50+ kan så klart velge å stille i regulær i KM klassen om de vil, og da fra angitt tee sted.
Vi vil spille selve turneringen på netto slag (max slag dobbelt par +1). Klubbemestere i alle klasser vil utregnes fra brutto slag, men vi vil også premiere i netto klassen.
Vi spiller med 70% av ute hcp, som står i golfbox.
Det vil si om du har 15 i hcp ute, vil du få tildelt 10,5 i hcp inne.
Det nå være mere enn 3 stk i hver klasse for å kåre en klubbmester

Vi har avtalt pris med OGS, så deltakgelse/runde vil koste alle 250kr uavhengig om du spiller ukedag/kveld heller i helgen (Dette går direkte til OGS for leie av simulator, og HGK får ikke noe av inntektene).
Betalingen skjer direkte hos OGS før runden.

Påmeldingfrist 20.04.23 kl 12:00
Meld dere på KM innendørs her:

Bane: Olympic Golf Course (Rio Brasil, Links bane)

Herrer:
Tee: Hvit
Meter: 5743 Meter

Herrer Sr:
Tee: Blå
Meter: 5213 Meter

Bane: St Andrews Old Course (Skottland)

Damer:

Tee: Rød
Meter: 4400 Meter

Damer Sr:
Tee: Rød
Meter: 4400 Meter

Oslo Golsenter

Kabelgata 39C
epost: kontakt@oslogolfsenter.no
Telefon: +47 24 200 800

PS: Husk at dere må laste ned trackman appen på mobilen og registrere dere på denne før ankomst.
Best at dere benytter hele navnet så vi slipper å gjette hvem som kaller seg hva!
Så de som ikke har hele navnet sitt i appen fra før, bes endre på det :).
Ikonet ser sånn ut i appstore / shopen om du ønsker å søke den opp, eller benytt linkene på ikonenen under.

Vi gleder oss stort til å starte opp dette KM igjen, og håper så mange som mulig å bli med.

Turneringskomitèn i Hakadal GK