KM Gift/Samboere 2023

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 12. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapet for gift eller samboere er ferdigspilt og vi kan kåre våre klubbmestere.

I flott vær gikk det ut 12 par for å kjempe om tittelen klubbmester for gift/samboere.
Vi spiller i to klasser, men kun vinnerparet i brutto kan kalde seg klubbmestere.

Vinner parene fikk gavekort i shopen, og vinner paret i brutto vil også få en plakett med bevis på bragden.

De spiller formen foursome. der man spiller annethvert slag på samme ball til den er hullet ut.
De alternerer også med annen hver gang, på hvem som slår ut fra tee.
Så her skal man ikke bare slå gode slag for laget, men også stratesgisk velge hvem som slår ut på par og oddetalls hull.

De som gikk til topps i dag er kjent for mange i klubben og det er ikke første gang de tar seiren hjem i denne turneirngen.

Vi gratulerer årets klubbmestere i gift/samboer mesterskapet.
Anne- Karin Fossum og Svein Eng

Klubbemesterne i brutto vil også få sin invitasjon til mesternes mester 30 september.

Vi kåret også ett vinnerpar i netto klassen.
Vi gratulerer Toril og Ingar Fredriksen med den beste netto scoren.

Vi gratulerer alle deltagere med godt gjennomført mesterskap og resultater fra turneringen finner du her:
Resultat tavle

Mvh