Klart for kvalifisering til lag NM for seniorspillere

Av: Hakadal Golfklubb  |  Publisert: 15. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Onsdag 28. juni kan klubbens seniorspillere (født 1973 eller tidligere) delta på kvalifisering til lagmesterskapet til Norsk Seniorgolf som spilles 26. og 27. august.

Onsdag 28. juni arrangerer Hakadal uttak til Norsk seniorgolf sitt Lagmesterskapet 2023 (Senior lag NM) som spilles 26. – 27. august.
Vi har satt av noen tider på ettermiddagen i tidsrommet mellom 16:00 og 18:00.

Hakadal har i flere år stilt med lag både i dame- og herreklassen. I år er vi kvalifisert med et herrelag i 2. div som skal spille i på Onsøy.
Hakadal skal arrangere 3. divisjon, og her er vi forhåndspåmeldt med lag i dame- og herreklassen.

Kvalifiseringsturnering onsdag 28 juni:
Alle medlemmer som er født i 1973 eller senere kan delta på kvalifiseringen.

Turneringen spilles med bruttoscore (slagspill).

Det er en forutsetning at spilleren er medlem av Norsk Seniorgolf før Lagmesterskapet starter. Du kan delta på kvalifiseringen i Hakadal uten at medlemsskap hos Norsk Seniorgolf er betalt. Betaling for medlemskap må være registrert senest 16 august 2023.

De som deltar på kvalifiseringen forutsettes også ha mulighet til å spille Lagmesterskapet 2023 siste helgen i august.

Link til påmeldingen finne du her

Se også Norsk Seniorgolf sine hjemmesider for ytterligere detaljer knyttet til mesterskapet.

Påmeldingsfrist er mandag 26. juni kl 20:00
Påmelding gjøres her

Plassene på lagene fordeles som følger:

Damer:
Nr 1 -5 får plass på laget.

Herrer:
Nr 1 – 5 får plass på førstelaget

Nr 6 – 10 får plass på andrelaget

Merk: Klubbmestere i senior dame og herre 2022 har friplass, og må gi tilbakemelding innen 28. juni om de ønsker å benytte plassen.