Kampen om matchplay jakka tilspisser seg!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 19. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kan det bli første gang en dame vinner? les mer i saken og se hvem som er gått til semifinalen

I kveld ble den siste kampen i 4 runde spilt og Rune Qualben slo greenkeeper Klaudijus Buitkus 3-1 etter å ha avgjort på hull 17.

Det betyr at vi er i gang med kvartfinalene og Svein Eng har kommet seg til semifinale ved å slå Kim Andre Sørland og Bjørn Jåsund det samme etter å ha slått Tom Jørgensen i kvartfinalen

Det betyr følgende kvartfinaler ikke er spilt:
Rune Qualben mot Mona Haugen Hoel som er eneste dame igjen og hun har vunnet stort de fleste kampene og kan gå hele veien inn og vinne den grønne jakka

Roy Hansen slet lenge i sin 4 runde kamp men tok innersvingen på Dag Erik Wiig på slutten og Roy møter Trond Wexhal i kvartfinalen.

I semifinalen vil da Bjørn Jåsund møte vinneren av Roy og Trond mens Svein Eng vil møte vinneren av Mona og Rune i semifinalen.

Vi kommer til å dekke semifinalene og håper dere som nå har igjen kvartfinaler får spilt dette så snart som mulig og senest innen kommende uke.

Lykke til alle sammen og du kan se hvem som har slått hvem i denne linken