Jostein Olsen ansatt i Proshop

Av:   |  Publisert: 10. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da kan vi ønske Jostein Olsen velkommen som sesongmedarbeider i Proshop. Les mer i saken!

Jostein vil avlaste Mette og i vinter har Jostein vært ansatt på Custom golf og lært veldig mye om køller. Det vil smitte over på Mette som er veldig glad for både avlastning og mulighet til å lære enda mer om køller slik at dere som kunder får god oppfølging.

Jostein vil tirsdag - torsdag åpne shopen og jobbe fra 9-12, mandager jobber han fra 15-19 samt søndager hele dagen.

Mette vil da jobbe fra 9-15 på mandager og kan spille golf med glade seniorer etter jobb hvis hun ønsker! Mette er da i shopen tirsdag - fredag fra 12:30 til 18:30 og hele lørdagen.

Jostein har vært med i Hakadal siden han klarte å gå på bena og har foreløpig 4 i handicap men det vil nok gå litt ned ila året:-) Vi vil også ha et samarbeid med køllefitting med Custom golf i år med gode priser for Hakadalsmedlemmer!

Da ønsker vi Jostein velkommen med på laget og her avbildet etter en hole in one og det blir sikkert ikke den siste han får :-)