Hopp på tur til Marokko med Hakadal Golf 15-22 nov?

Av:   |  Publisert: 19. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En spiller har trukket seg fra turen og vi har en plass ledig og førstemann til Mølla! Pga flybilletten må avbestilles hvis ingen blir med, er fristen satt til i morgen kl 16:00 så ikke nøl for lenge........:-)

En spiller har trukket seg fra turen og vi har en plass ledig og førstemann til mølla! Pga flybilletten må avbestilles hvis ingen blir med er fristen satt til i morgen kl 16:00 så ikke nøl for lenge........:-)

Har du spilt golf i Afrika før? Ikke, da er dette muligheten, Marrachesh er "nye Belek" med samme temperaturer eller litt varmere! All inclusive er faktisk enda bedre med inkludert drikke og mat både i klubbhuset og de forskjellige restaurantene på luksushotellet Palmeraie Golf Resort.

Marracesh ligger rett innenfor Kanariøyene nesten på samme breddegrad og har derfor fine temperaurer også på høst og vinter! Banen som holder meget høy klasse består av 27 hull og alt innenfor gangavstand fra hotellet.

Handletur til eksotiske Marracesh er et must noe Per Håvard Fredrikstad kan anbefale da han har vært der før!

Prisen for en uke med golf, mat og drikke pluss fly og golfbag er kun 12990,- Last ned PDF her

Det vil bli egne turneringer og gode starttider samt closest to pin hver dag med felles middager og premieutdelinger på kvelden. Egen samlet tur til Marracesh for å handle eller bare suge inn inntrykk står også på timeplanen og håper du har anledning til å bli med på tur.

Inviter gjerne golfvenner fra andre klubber slik at vi får utvidet vårt sosiale golfnettverk!
Påmelding gjøres til info@hakadalgolf.no

Været i november er veldig bra og under ser du hvordan været var i samme uke i fjor og ingen grunn til å frykte frost:-)