Vårmøte med #hakadalgolfladies

Av: Mona Haugen Hoel  |  Publisert: 12. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fullt hus på Hakadalsdamenes vårmøte

Det var full kafé da det ble avholdt Vårmøte for Damegruppa.
Veldig gøy at så mange kunne komme og få innblikk i hva som skjer med banen, hva som skjer på mandager fremover, treffe trenerene for damene, Anders Malmberg og Jorunn Indrevik, pre-opening shopping i proshopen, blant annet.

Jorunn Indrevik fortalte også om det enestående tilbudet vi har i Hakadal Golfklubb med Ivaretagelsetreninger for de som føler seg ferske og usikre. Dette er et helt gratis tilbud på tirsdager; bare å melde seg på i Golfbox fra uke til uke (ikke satte opp noe helt ennå, men følg med wink)

Nytt av året for damegruppa, er at det vil være verve-gave dersom du tar med en venn (må være medlem i Hakadal Golfklubb) på mandagsrunden; gave både til deg og din venn, der altså laugh

Det ble også avholdt navnkonkurranse og Hakadal Golf Ladies ble utropt som klar vinner!
#hakaldalgolfladies er det navnet/emneknaggen vi ønsker å bruke i sosiale medier for å vise oss bedre frem, vise den flotte sosiale kulturen vi har og fremsnakkingen av hverandre.heart
Hver måned vil det bli trukket ut en vinner blandt de som bruker #hakaldalgolfladies på Instagram og/eller Facebook.
I mai blir det ikke trukke ut en vinner, men det trekkes 2 vinnere for mai og juni sammen.

(Bildet i denne artikkelen er tatt av Tone Holme, og var den første til å bruke #hakaldalgolfladies på Instagram og Facebook! Takk for lånet av bilde, Tone wink

Tilslutt vil jeg minne om den nye appen til GolfBox, Gimmie, som jeg anbefaler alle å laste ned. Her får du direkte tilgang til Norsk Golf og din hjemmeklubb, samt at du kan booke tid, taste score og alt annet som du vanligvis gjør i GolfBox smiley

Nedenfor ser du QR-kode som tar deg til klubbens Dameside. QR-koder vil bli brukt for enkelt å ta deg til f.eks påmelding til tureneringer, sosiale samlinger, osv.

QR-kode til Damegruppas side
PS: Dinosauren på bildet er IKKE referanse til innholdet på siden wink

Vi sees snart på banen!
Mona