Hakadal Matchplay påmelding er klar!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 4. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvem vinner matchplay jakka i år? I fjor stakk Line Halstenrud av med seieren som første kvinne noen gang. Les mer i saken og bli med

Da er det klart for påmelding til Hakadal Matchplay 2023. Kampene vil starte i begynnelsen av august og plass til 32 deltakere og første spiller til Mølla for påmelding. Vinner får ta seg ut en flott dressjakke som vi broderer logo på som viser at du ( om du vinner ) er den beste matchspilleren i klubben. Påmelding via denne lenken og som sagt kun 32 plasser!

Bilde: Line M Halstenrud som ble første kvinne til å gå helt til topps i Hakadal Matchplay i fjor. Oppfordrer flere kvinner til å vinne jakka.

Machplay er et spill hvor man spiller hull for hull og rett og slett om og gjort å vinne flest hull basert på mottatte slag.

Hvis det f-eks skiller 5 slag mellom to spillere skal den spilleren med flest tildelte slag motta dette slaget på de hullene med index 1-5. Spilles hullet med index 1-5 da på like mange slag vil den med ett ekstra slag vinne det hullet. På alle andre hull er det da antal slag som gjelder. NB: I match er det lov å gi putter.

Da er det bare å melde seg på og har du ikke vært med tidligere anbefaler vi deg å bli med!
PÅMELDING