Hakadal Golfklubb går foran igjen!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 26. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I sommer vil klubben arrangere en eventyrlig turnering og vi trenger frivillige og vi har fått 2 Wildcard til selve turneringen hvor det kommer folk fra alle verdens hjørner for å delta! Les mer i saken

Vi er begeistret for å kunngjøre at Hakadal Golfklubb tar en ny og dristig retning i turneringskalenderen!

Etter grundige vurderinger og inspirasjon fra andre alternative golfarrangementer, har vi bestemt oss for å være vertskap for VM i golf for naturister!

Vi inviterer derfor alle våre modige medlemmer til å delta i dette banebrytende arrangementet, der klær er valgfritt og naturen er vår eneste uniform. Vi vil selvfølgelig sørge for at våre grønne områder er passende skjermet fra offentligheten for å ivareta alles komfort. Vår seniorkomité har tatt på seg oppgaven med å være vakthold rundt kafeen og proshop, slik at alle kan føle seg komfortable.

Dette spesielle arrangementet vil finne sted i juli måned, slik at dere alle kan nyte den varme sommersolen og den naturlige skjønnheten av golfbanen.

Men vi trenger deres hjelp! For å gjøre dette arrangementet til en suksess, søker vi etter frivillige som kan bidra på arrangementets dag. Som frivillig vil du få en unik opplevelse og muligheten til å være en del av noe virkelig spektakulært. Og husk, frivillige må være klare til å gå i keiserens nye klær!

Vi ser frem til å se dere alle i deres mest naturlige form på golfbanen i sommer. Vi trenger minst 10 frivillige til oppgaver som startere, forecaddies, etc. Vi har også fått tildelt 2 wildcards til våre medlemmer som ønsker å delta i selve VM for naturister.

Klikk her for å melde deg som modig frivillig eller om du ønsker et wildcard og delta i turneringen - en opplevelse du aldri vil glemme!

Datoen for turneringen i juli vil bli informert i en egen e-post til frivillige og deltagere.
Med naturistiske hilsener,
Hakadal Golfklubb