Golfserien 2017

Av:   |  Publisert: 26. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen nærmer seg og på tide å melde ditt lag på Golfserien 2017

Golfserien som får oss amatører til å føle oss profesjonelle!

Vårt mål er at seriespillet skal være tilpasset alle nivåer. Det skal være spennende og utfordrende, men ikke uten glede, humør og ikke minst sosialt samvær.
Hva er Golfserie.no? Golfserie.no er lagspill for 2 -manns lag (med ubegrenset antall reserver), som spilles i tidsrommet 20 mai til 1 september.
✓ Forhåndsbooket terminliste (kveldstid mandag-torsdag).
✓ 6-7 matcher i løpet av sesongen
✓ Løpende resultatservice
✓ Redaksjonell omtale av matchene
✓ Representanter på matchbanene (Asker, Hakadal, Hauger og Østmarka)
✓ To klasser
✓ Matchplay
✓ Opp og nedrykk mellom divisjoner
✓ Divisjonsfinaler i Oslo i september

Golfserie.no har arrangert seriespill for bedriftslag og vennelag, utendørs og innendørs, i over 10 år.

VINN GRATIS DELTAKELSE I MESTERFINALEN I SPANIA

Mesterfinalen gårpå La Sella Golf i Spania 18-22 oktober 2017
Bli med å kjempe om GRATIS deltakelse i mesterfinalen på Las Sella i Spania. Alle divisjonsvinnerne får gratis deltakelse i Golfseries mesterfinalen i Spania i oktober, hvor fly t/r, opphold, golf og bankett er dekket av Golfserie.no. Deltakeravgift : kr. 3.200,- pr. lag Påmeldingsfrist : 10 mai. Meld på lag nå : www.golfserie.no Vårt mål er å samle spillere rundt det spillet vi alle elsker. Nemlig golf!
Vennlig hilsen Golfserie.no Jan-Fred Aslagsen, Gunnar Westby-Aspeli og Tore Sanne

Golfserie.no – Bedriftsveien 10 0580 Oslo Tlf: 97052218 – www.golfserie.no – post@golfserie.no