Generalforsamling og årsmøte med ca 70 deltakere i kveld.

Av:   |  Publisert: 16. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Både -generalforsamling og årsmøte gikk raskt i år og ingen økning i årsavgiften ble enstemmig vedtatt!

Årsmøtet er liksom starten på sesongen og veldig hyggelig for oss på gården og se folk igjen. Greener er nå grønne og isfrie, fairwayer er frest og snart isfrie og alt er som normalt på denne tiden. Tot har kjørt golfbilen ut av stallen og Nils Thomas har vannblemmer etter snø og isskyffling av greener. Er vi heldige med været fremover kan rangen åpnes ila 1-2 uker og Anstein har vel snart frest alt som kan freses og han kler den Narvestadtraktoren hvor han kjører rundt i T-skjorte hele dager og kvelder!

I tillegg til vanlige årsmøtesaker som ble klappet gjennom hadde vi litt informasjon om banen og aktiviteter.

Prøvemedlemskapet de siste årene har virkelig betalt seg og mange av de som har prøvd er så fornøyd at de blir med videre og til nå er ca 40 nye fullt betalende medlemmer kommet med på laget bare i år og det utgjør 280 000 kr og gjør at vi kan holde årsavgiften under 7000 for fritt spill på banen.

Påskjønnelser
Hakadal Golfklubb har mange frivillige og mange komiteer, Noen takket for seg etter mange års frivillig innsats og vi ønsker de velkommen tilbake så snart som mulig.

Flg ble klappet og hyllet samt en flaske vin for jobben.
Kjell Simonsen
Sigbjørn Haugestøl
Kenneth Væring
Nina Natalia Hasleengen

Ikke alle var tilstede og vi tok opp evingunge dugnadsgeneral Bjørn Fulland og ba ham ta all vinen med hjem og invitere til en hyggelig dugnadsprat!

Nye navn i Klubbstyret
Cathrine Aaslund Langerud og Eva Teppdalen Bredesen ble valgt inn som  nye i styret. og styret ble utvidet fra 5 til 7.
Styret består i tillegg til de to nye av: Leder Per H Fredrikstad, Nestleder Arne Hvidsten og styremedlemmene Henning Wold, Åge Martinsen og Berit H Furuset.

Protokoller fra både Generalforsamling og årsmøte vil bli lagt ut på dokumentarkivet til uka!
Vi gikk også gjennom forbedringsforslag fra Torstein Røssum og Terje Rasmussen samt at vi skrev ut Oddvar Hansen sine forslag fra i fjor som vi kunne svare på hvis noen lurte.

Alt i alt en veldig flott generalforsamling og et godt ledet årsmøte av Per Håvard Fredrikstad og Arne Hvidsten. Stor takk til Gro Mathiesen som holder tak i regnskapene og leder oss flott gjennom hver eneste år!
Så et bilde av de fra styret som var igjen helt til slutt!

Henning Wold, Åge Martinsen, Cathrine Aaslund Langerud og boss Per H Fredrikstad. Arne Hvidsten  måtte løpe, Berit O Furuset og Eva Teppdalen Bredesen var forhindret fra og møte