Finalen i matchplay 2022

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 24. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ferdigspilt og vinneren ble......

Etter noen hektiske pr mnd har vi fått spilt ferdig årets utagave av Matchplay.
I å var det 24 spillere med, 22 herrer og 2 damer.
En av damene gikk helt til finalen og skulle prøve å sette en stopper for Frank Hagen store fremgang i alt som har med turneringer å gjøre i hakadal. Frank tok i år OoM i Herreklassen med 9 topp 5 plasseringer og vant 4 av dem. Så Line skulle få en erfaren mann i turneringsammenheng å bryne seg på.

Vi fikk noen tilbakemeldinger i løpet av runden og ved runding og på hull 11 var Line opp med 4, men her har Frank hvert før så han gir seg ikke så lett. når de nærmet seg sluttet hadde Frank hentet inn mye av forspranget, men det holdt ikke denne gang, Line dro dette i havn med 1 opp på siste hullet og med det årets Matchplay vinner.

Vi gratulerer Line Marie Halstenrud som Mathplayvinner i 2022