Et møte du ikke vil gå glipp av torsdag 4. nov kl 18:30

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 29. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dette må du få med deg!

Hei, sesongen er over for i år i Hakadal og kulda og regnet er her allerede og snart er vel snøen her også!

Vurderer du om du/dere skal realisere noen drømmer om mye golf, bofellesskap med venner og familie i varmere strøk i fremtiden?

Da anbefaler vi deg å komme på et uforpliktende times møte på kafeen på Aas Gaard torsdag 4. november kl 18:30 sammen med vår nye partner Ambera. Ambera Grunderen vil være tilstede og fortelle deg om alle muligheter om de nye prosjektene Ambera har for bofellesskap i Spania.
Hvis du lurer på noe i den forbindelse, ikke nøl mmed å ringe meg på tlf 91346692. Hilsen Tot

Vi sørger for at du får deg et par kopper kaffe eller lignende ila møtet.

Vi vil også bruke litt tid på å presentere antall runder spilt i år basert på medlemskap samt presentere neste års muligheter for medlemskap med de fordeler som finnes!

PÅMELDING TIL MØTET VIA DENNE LENKEN