Driving range åpner i dag kl 16:00

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 8. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er vi endelig klare til åpning av drivingrangen og flaggene er heiset. Les mer i saken og husk at gamle rangekort er utgått.

Da er det med glede vi kan fortelle at rangen er åpen fra kl 16:00 i dag. Det er fortsatt veldig kaldt og nordavinden biter skikkelig og Tore Amundsen sleit med å stå i ro da flaggene gikk til topps i dag.
Du som er ivrig kan jo trene på lave slag i motvind i ettermiddag men vi anbefaler stilongs og varmetrøye de første dagene pga kald nordavind.

Nytt system for uttak av baller
Vi har for en times tid siden fått opp et nytt system som gjør at vi etterhvert kan kommunisere med ditt medlemsnummer, vi er ikke der helt ennå men du kan betale med VIPPS og bankkort nå i Påsken.

Etter Påske håper vi å ha klart rabattkort man kan kjøpe via appen Golfmore samt at dere som har klipp tilgjengelig via medlemskapet kan få det overført. Vi rekker ikke dette nå til påsken, men håper å ha alt klart før 1. mai.

i mellomtiden er det mulighet via bankkort og Vipps som nevnt. Kort fra i fjor er ikke kompatible lengre og kan kastes eller leveres i proshop så kan vi sørge for gjenbruk til tidligere leverandør som er bra for miljøet.

Putting og chipping foreløpig stengt
Viktig å ikke tråkke innpå putting eller chippinggreenen i Påsken, gjerde er satt opp og venligst respekter dette.

Da ønsker vi alle en riktig god påske og bare kom igang med litt svingtrening.