Banen åpner lørdag 6 mai for medlemmer og samarbeidspartnere

Av:   |  Publisert: 3. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi velger å holde kun de 9 første hullene åpne da hull 10-18 trenger en uke til på seg. Les mer i saken!

Da vi fortsatt har frost om nettene, (2,5 minus i natt) vil vi åpne banen og bookingen først kl 12 i helgen men det kan endres i takt med værmeldinger og lokall værkjennskap:-)

Det vil være mulig med re-booking etter 2,5 timer for de som ønsker å spille 18 hull og ønsker du å registrere 2 runder på front som en 18 hulls runde går det an hvis du legger inn antall poeng og slag. Ønsker du å registrere scoren pr hull må du legge inn 2 ni hulls runder i Golfbox.

De planlagte gruppeturneringene mandag går som planlagt men da fra front kl 14:30 hvor seniorene starter først, så herrene og så damene, dette for at herrene skal rekke 2 runder da herreturneringene går over 18 hull og senior og damer spiller 9 hull. Den vil selvfølgelig ikke gjelde på eclecticen men vanlig oom poeng gis som vanlig på i senior, damer og herrer.

Blir flott å komme i gang og front er en til to uker back i år da det stort sett har vært is i fairway i hele vinter, vi kan takke Anstein og gutta for en kjempejobb med greenene da det hele tiden har vært fjernet is og snø slik at de ikke skulle ta skade. Vinteren i år har vært slik vi hadde det før 2010 og da åpnet vi først etter 17 mai flere ganger!

Vi regner med å åpne golfboxbookingen ca kl 22:00 i kveld da vi har mye innstillinger som endres i år grunnet overgang til annet fakturasystem og grupper i Golfbox!

Helgen 13-14 mai satser vi på at hele banen er åpen og for gjester av aksjonærer!

Proshopen vil åpne en halvtime før første booking er tillatt i helgen.
ellers er nye baller på Driving range tatt i bruk og i kveld starter gruppetreningene for junior, damer og herrer. Send en epost til martin@hakadalgolf.no om du ønsker å være med.

Som du ser på dagens bilde av oppslagstavla hvor det reklameres med Quizkveld 12 mai ( som du bør delta på) er det fortsatt snø i skyggepartiene.

Hull 9 er som vanligst tettes og grønnest og at vi kan ha slike greener med den møkkavinteren er helt utrolig! Takk Anstein!

Terje Fagerhøi er i gang med å sette stripene sine på hull 1

Hull 1 i dag 03.05.17