Årsmøte gjennomført 22.03

Av: Hakadal Golfklubb  |  Publisert: 23. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

2022 ble et godt år for Hakadal Golfklubb med et fint overskudd og mange nye medlemmer! Arne Hvidsten ledet oss gjennom møtet på rekordtid og ga samtidig sitt verv som nestelder videre til Line Halstenrud. Les mer i saken

24 stk møtte på årsmøtet som ble avholdt på NIL huset i år også.
Klubben fikk hele 214 nye medlemmer fra 2021 til 2022 og allerede i år er det kommet til godt over 70 nye før sesongen har startet opp. Det er allerede venteliste på årets første VTG kurs og vi vil sannsynligvis passere 1700 medlemmer ila 2023!
Logg deg inn på mine sider her på våre hjemmesider for å laste ned hele dokumentet for å lese alle årsmeldinger fra gruppene!

Klubben takker Arne for mange fine år sammen i styret og som nestleder. Arne blir ikke borte for oss men vil bidra i enkeltprosjekter som inkludering av nye spillere og bidra i enkeltsaker hvor større frivillighet og kompetanse kreves. Line Halstenrud ble valgt inn som ny nestleder i klubben og vi ønsker Line  velkommen som i år ble den første kvinne til å vinne Hakadal Matchplay i konkurranse med menn. Styret vil i første møte rett etter Påske, sette seg ned og se hvordan de sammen skal arbeide best mulig for at alle klubbens aktivteter som turneringer, trening og ivaretagelse, sosiale aktiviteter, innkludering og alle gruppeaktiviteter skal utvikle seg videre.

Vi takker også Berit O Furuseth for mange år i styret og nå sist i kontrollkomiteen for fantastisk frivillig arbeid for klubben i mange år. Ny i kontrollkomiteen sammen med Per H Fredrikstad blir Eva T Bredesen.

Nytt styre for 2023
• Leder: Kim Sande ikke på valg
• Nestleder: Line Marie Halstenrud 2 år
• Styremedl: Grete Andresen ikke på valg
• Styremedl: Dina Foss Andresen ikke på valg
• Styremedl: Åge Martinsen valgt for 2 år
• Varamedl: Rune Winum 1 år
• Varamedl: Bettina Slyngstadli 1 år

Kontrollkomitee2023:
• Per Håvard Frekrikstad
• Eva Teppdalen Bredesen

Da er det bare å glede seg til snøen forsvinner og seongen kommer igang.
Sportslig hilsen Kim Sande leder Hakadal Golfklubb