God jul og godt nytt år!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 21. desember 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vintersolverv er årets korteste dag. Les mer i saken

I Norge “snur sola” I dag onsdag 21. desember 2022, klokka 22:48, og dagene blir lysere framover.

Det betyr at vi igjen vil få lysere og lysere dager fremover til vi igjen kan spille golf i vakre Hakadal til våren.

Sesongen 2022 var en bra golfsesong. Mange nye golfere fikk startet med golf og ble medlemmer i Hakadal Golfklubb.

Stor aktivitet blant våre medlemmer og gjester sørget for ca 24 000 spilte runder. Det betyr at med ca 4 timers runder i snitt at det i sesongen 2022 ble spilt golf i ca 96 000 timer. Et år har jo 8760 timer så fordelt over alle runder ble det faktisk spilt golf i ca 11 år i år.

Det er utrolig stor aktivitet og veldig bra for deg som golfspiller og folkehelsen og tar vi med all trening og oppvarming til golfrundene blir det mye sunn, god og trivelig aktivitet.

Aas Gaard Golfpark og Hakadal Golfklubb takker for et nydelig golfår og gleder oss til lengre og lysere dager fremover.

RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTT ÅR