19 par spilte KM Foursome i dag

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 28. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tone Lise og Morten Hansen vant brutto og Bettina og Åge Slyngstadli vant netto klassen.

En fantastisk Golfhelg med nesten 500 spilte runder på Aas Gaard ble avsluttet med Klubbmesterskap for ektefolk og samboere i ettermiddag.
Foursome er en spilleform som setter partnere på prøve og ikke alltid kjærligheten blomstrer under runden:-)

Formatet er at man slår annenhvert slag på ballen til den er hullet ut.

Mestere i bruttoklassen ble Tone-Lise og Morten Hansen etter en runde på 85 slag.

Klubbmestere for ektefolk og samboere Morten og Tone Lise Hansen

Åge og Bettina Slyngstadli spilte utrolig god golf i dag og endte opp med å gå minus 4,5 slag i netto klassen.
Vi gratulerer begge par med KM tittelen og Kim Sande kjørte en flott premieutdeling med store premier til benyttelse i Proshop. Egen pokal blir utdelt på årsfesten 8 oktober.

Parene som ble igjen hadde en morsom avslutning på søndagen og kjærligheten blomstret igjen til tross for noen feilslag ila dagen. For en gjeng vi har i Hakadal:-)

I denne lenken kan du se resultatene i Bruttoklassen og idenne lenken nettoklassen