Hakadal Stableford Championship spilles fredag 20. august

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 24. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Slagspill KM spilles 21 og 22 august og dagen før er det for alle uavhengig av aldre og handicap. Les mer i saken.

Da er det igjen klart for Klubbmesterskap i Stableford som passer for alle og det er hele 11 klasser pluss en totalklasse og vinneren her får deltagelse i Mesternes Mester turneringen 3 oktober.

Nytt av året er klassen 9 hull hvor du kun spiller 9 hull stableford på front fra kl 16:40.

Closest to pin på hull 11 og longest drive på hull 15

Velg ca tidspunkt du vil starte på dagen i nedtreksmenyen ved påmelding og ønsker om å gå med noen du kjenner er helt greit. Bare skriv med hvem i kommentarfeltet.

Under ser bildet slik det ser ut når du melder deg på, og her skal du velge hvilken klasse og teested du ønsker å gå ifra samt om du vil spill kun 9 hull, spille om formiddagen eller ettermiddagen.
Bildet vil se litt anerledes ut på tlf og type tlf, dette er på PC.

Klikk her for påmelding

Premiering i hver klasse og klarer du hole in one denne dagen vinner du fritt spill i Hakadal ut hele 2022.

Alle vinnerne får egen pokal med navn inngravert som klubbmester Hakadal Championship 2021

NB:EGEN KLASSE FOR DERE OVER 70 ÅR I 18 HULLSTURNERINGEN.

Turnering kun for medlemmer av Hakadal Golfklubb og samarbeidsklubber med fritt spill.

Turneringsavgift kr 250 og man betaler i Proshop når man henter sitt scorekort.

De som ikke har fritt spill må betale greenfee som settes til minimumsgreenfeen kr 350 denne dagen.
Påmelding her