Vi trenger hjelp

Av: Hakadal Golfklubb  |  Publisert: 29. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Våre ferskeste medlemmer må tas vare på og vi trenger din hjelp!

Hei golfere

Kunne du tenke deg og vært golf-fadder? En og annen mandag/tirsdager gå 3 hull golf sammen med våre ferskeste og mest uerfarne medlemmer. Fokus er sikkerhet, etikette og litt praktiske råd.

Hakadal Golfklubb tar vare på sine medlemmer - både nye og dagens. Klubben tilbyr gratis Ivaretagelsestreninger på rangen og banespill under sesongen. Fadder runder vil gå primært på tirsdager fra ca kl 1930 Det vil også kunne være noen fadderrunder på mandager fra kl  ca 2000 fra hull 10 (Etter mandagsturneringene.)

Til dette trenger vi "faddere" ved siden av våre eminente trenere. Er du medlem av Hakadal GK, spiller golf og har lyst - ja da er du kvalifisert til å ta med deg inntil 3 spillere for en liten trehullsrunde fra kl 19 - 21. Klubben vil gi deg enkel info, opplæring og litt kompensasjon.

Ta kontakt med oss og Fadderansvarlig
Per Ole Thorsen -
per.ole.thorsen@bakehuset.no eller på mobil 95298515